Veelgestelde vragen over uitbetaling

    Veelgestelde vragen

  • Wanneer krijg ik betaald?

    Elke maandag of dinsdag. Welke dag precies ligt aan jouw opdrachtgever. In 90% van de gevallen zal het op de uitbetaling op maandag zijn. Mocht jij op de dag van uitbetaling iets opmerken wat niet klopt zullen wij dit de dag erna herstellen. Zo heb jij altijd op tijd jouw welverdiende salaris binnen. PS Bij feestdagen of een storing kan het soms zo zijn dat de bank het geld een dagje later bijschrijft dan normaal
  • Hoe geef ik mijn gewerkte uren door?

    Dat is niet nodig. Wij ontvangen wekelijks de uren van de opdrachtgever en vervolgens zorgen wij voor de uitbetaling. Afhankelijk van de opdrachtgever is dat op maandag of op dinsdag. Mocht de opdrachtgever niet in staat zijn om dit zelf aan ons door te geven dan zullen wij jouw vragen om aan het eind van de week jouw uren te mailen via uren@jobdrive.nl. Wij regelen vervolgens de rest.
  • Ik ben een uitzendkracht/gedetacheerd. Bouw ik dan ook vakantiegeld op?

    Absoluut. We zijn aangesloten bij de ABU en volgen deze cao. Daarin staat vast dat je bij ons elke week 8,33% vakantiebijslag opbouwt. Gewoon bovenop het salaris. Hoeveel vakantiegeld of vakantietoeslag je al hebt opgebouwd, vind je terug op jouw loonstrook. We betalen het door jouw opgebouwde vakantiebijslag elk jaar uit in de eerste week van juni. Stop je eerder met je werk via Jobdrive, dan betalen we de resterende nog openstaande reservering voor vakantiebijslag automatisch uit samen met jouw laatste salaris.
  • Waar kan ik mijn loonstrook bekijken?

    Al voordat je start met werken ontvang je de inloggegevens van jouw persoonlijke account voor ons Jobdrive portaal. Dit online portaal heet Flexwrapp. Via dit portaal heb jij digitaal toegang tot jouw gegevens. Je hebt dus altijd en overal inzicht in je loonstroken, gewerkte uren en jouw contractgegevens. Mocht je via ons starten bij een van onze opdrachtgevers dan sturen wij jou uiteraard een heldere uitleg over deze omgeving zodat je goed voorbereid bent. Kom je er dan nog niet uit dan kun je ons bellen op 0229-820990.

#JustAsk

Staat je vraag hier niet bij?

Jij hebt een vraag? Dan verdien je een antwoord. Check of jouw vraag een #VeelgesteldeVraag is. Staat je vraag er niet bij? Bel ons via 0229-820990 of loop binnen in onze vestiging aan de Nieuwstraat.

#StayTuned

Nieuwe vacatures

in je mailbox?

Ja dat wil ik!